Wat kunt u doen als u een klacht of suggesties voor verbetering heeft voor onze apotheek?

Bespreek de klacht met onze apotheker

Wij doen onze uiterste best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch is het mogelijk dat u ergens ontevreden over bent. De eerste stap is om dit in ieder geval te bespreken met één van onze apothekers. Dat kan ook als een klacht over een medewerker van de apotheek gaat. Als de apotheker niet weet dat u ontevreden bent, kan hij ook niet proberen de klacht op te lossen.

Wilt u uw suggestie/klacht melden per e-mail? Mail naar: info@apotheek-vleuten.nl
U kunt ook telefonisch contact met ons opnemen.

 

Onafhankelijke klachtenregeling

Misschien vindt u het vervelend om uw klacht met ons te bespreken. Of u hebt dat al gedaan, maar bent ontevreden over het resultaat. In dat geval kunt u uw klacht bespreken met de klachtenfunctionaris van de KNMP. Zij/hij is onafhankelijk en kan desgewenst voor u bemiddelen of u adviseren. De contactgegevens zijn: 06 22921649, e-mail: .